2013. november 3., vasárnap

15.rész

Sziasztok itt az új rész. Remélem tetszeni fog. Komizzatok&iratkozzatok fel...:*

Zayn szemszöge*
-Komolyan ezért szakított veled Anna? Mert nem akartál még elmenni a szüleivel vacsorázni?lepődtem meg
- Nem is érdekel. Hülye egy liba és ennyi. Nem baj ma este becsajozok. Ugye elkísérsz?
-Hát öhm ja. De ha nem gond hozom magammal Rebekát is.
-Felőlem hozd haver! De cserébe fizeted a piámat.-nevetett Hazza.
-Látom ez minden vágyad úgy hogy oké.
-Ja! A másik vágyam hogy este találjak valami igazán szexi csajt akivel elleszek egy ideig.
-Megyek Rebekáért. Majd este találkozunk.
Beszálltam a kocsiba és elhajtottam. Mikor a ház elé értem megcsörgettem Rebekát hogy jöjjön ki mert már itt vagyok. Nem akartam bemenni mert a szülei elég nyilvánvalóvá teszik hogy mennyire nem kedvelnek engem. Ez az érzés viszont kölcsönös.
-Szia.-pattant be a kocsiba Beka majd megcsókolt.
-Mehetünk?
-Mérlegeljük a dolgot: nézhetem ahogy Harry le issza magát és közbe a barátnőmet lehordja mindennek dee ami jó a dologban hogy veled lehetek és bulizunk egy jót. Azt hiszem indulhatunk..
Beindítottam a motort és elindultunk. Elkezdett szakadni az eső.
-Azt tudod hogy miért szakítottak..ugye?
-Anna ilyesmit mondott hogy idézem: "  Harry nem szeret annyira hogy velem és a családommal töltsön egy kis időt." Gondolom ebből nem sok minden igaz.Anna szereti ha mindenki őt sajnálja.
-Harry is hasonlókat mondott hogy emiatt vesztek össze.
-Én inkább kimaradok ebből a dologból. Ez az ő dolguk.
-Igazad van! Legszívesebben én is ezt csinálnám de Harry nekem panaszkodik.
... szemszöge*
-Újabb dolgot kérnék tőled.-fordultam a fiú felé.
-Mi lenne az?...
Rebekah szemszöge*
Kiszálltunk a kocsiból és elkezdtünk sétálni.

Hirtelen velünk szembe jött Harry a kezében egy sörös üveggel.
-Sziasztok-jött oda és megölelt.
-Szia-toltam el magamtól.
-Már vártalak titeket-bokszolt bele Zayn vállába.-Unatkoztam. Picit.
-Nincs korán még az iváshoz?-néztem rá.
-Mindegy. A hisztis barátnődet hogy hogy nem hoztad?
-Állíts magadon Harry.-szólt közbe Zayn.
-Jól van. Bocsi Bekah. Elég szar napom volt nyugi nem veled van bajom.
 -Oké. Menjünk be mert kezdek fázni.
Nagyszerű hangulat volt bent. Rengeteg emberke táncolt, alig lehetett hallani valamit a zenétől.
-Kisasszony? Táncolunk?-nézett rám Zayn.
-Erre az ajánlatra lehetetlen nemet mondani-mosolyogtam.
-Én addig megyek iszogatok. Akkor Zayn ugye majd fizeted?-jött oda Harry
-Oké. Jól van.
Elmentünk táncolni.
-Harry kicsit leállhatna-jegyeztem meg
-Ő szakítás után ilyen. Kérsz valamit inni?
-Igen köszi. Rád bízom hogy mi legyen az. Addig leülök egy asztalhoz.
Leültem ez számomra szimpatikus asztalhoz. Gondoltam amíg Zayn hozza az italokat addig figyelem Harryt hogy ne csináljon semmi bajt. Hirtelen le ült mellém valaki.
-Gyors voltál-fordultam oda. Azt hitem hogy Zayn jött vissza. Te meg mi a francot keresel itt?
-Ennyire azért ne örülj nekem.
-Taylor tűnj el innen nincs kedvem hozzád!-álltam fel, de ő vissza húzott.
-Beszélgessünk.
-Nincs miről.
-Szakíts Zaynnel. Nem illetek össze meg én jobb vagyok nála. Na meg velem nem lenne az hogy anyudék utálnak és..én sokkal jobban tudnálak szeretni.
 -Nem érdekel, nem érdekel, jaa és nem érdekel. Ideje hogy békén hagyj! Mert ez már unalmas. Én Zaynt szeretem. Látom jól benyaltad magadat anyámnál amihez csak gratulálni tudok.-álltam fel újra hogy elmenjek de megint megállított.
-Engedj el!-morogtam.
-Nagyon megbánod ezt még.
Megjelent Zayn és behúzott neki egyet így elindult a verekedés. Megjelent Harry is aki már teljesen be volt állva és csak vigyorgott. Pár perc múlva jöttek a biztonsági őrök és szépen kivezettek mind a négyünket.
-Jól vagy?-mentem oda Zaynhez.
-Ne aggódj jól-puszilt meg.
-Zayn büszke vagyok rád-vigyorgott Harry aki már alig állt a lábán.
-Gyere Harry haza viszünk.
Miután nagy nehezen sikeresen haza került Harry hatalmas csönd állt be a kocsiba.
-Nincs kedved nálam aludni?-szólalt meg Zayn


1 megjegyzés: