2013. november 30., szombat

17.rész

Sziasztok itt az új réz. Hát..elég rövidre sikerűlt sajnos. Nagyon szeretnék 2-3 komit  mert így elég rossz írni hogy alig van visszajelzés..:S

Rebekah szemszöge*
Megérkeztünk-szólalt meg Zayn majd kiszálltunk a taxiból.
A mai nap nagyon hosszúra sikerült: átrepültünk a tenger fölött ami majdnem 6órába telt, utána meg 2 óra út kocsival. Kifogtunk egy olyan taxi sofőrt aki imád beszélni ezt a 2 óra utat végig beszélte, persze spanyolul. Semmit nem értettünk belőle úgy hogy csak mosolyogtunk meg bólogattunk.
-¡buenos días- köszönt el a sofőr és elhajtott.
-Te értettél valamit azokból amiket mondott?-kérdeztem Zaynt
-1-2 mondatot értettem. Lényegében az életét mesélte el nekünk. Menjünk be a házba-karolt át.
Egy elég kicsi de hangulatos ház volt.
-Na hogy tetszik a hely?
-Nagyon szép itt minden. 
-Gyere velem. Ha ezek tetszenek akkor amit most mutatok abba egyenesen bele szeretsz.-megfogta a kezemet. Átmentünk egy virágokkal teli folyosón és kiértünk egy egy teraszra. Kb. 200 méterre volt tőlünk a tenger.
-Ez..gyönyörű.-olvadoztam. Zayn megölelt hátulról.
-Mit szólnál egy éjszakai fürdőzéshez??- suttogott a fülébe.
-Lehet róla szó. De hol vannak azok a bizonyos kutyák akik miatt itt vagyunk?
-Ja hát...nincsenek kutyák. Csak így gondoltam jobban elfognak téged engedni.

Taylor szemszöge*
Beszélnem kellett Rebekával. Nem hiszem hogy már nem szeret. Ezért elmentem a házukhoz majd becsengettem. Becky nyitott ajtót.
-Gyere be-fordult el és ott hagyott.
-Szia-mosolygott Mrs.Clarkon-Ülj le. Rebekát keresed igaz?
-Igen. Beszélni szerettem volna vele.
-Ez nem alkalmas. Elutazott Spanyol országba drága Zayn-ével.
-Nem értem mi jobb abban a srácban mint bennem. Régen engem szeretett.
-A kulcs szó: régen-vigyorgott Becky-És 2 évvel ezelőtt elég régen volt. Nem kellett volna lefektetni mást.
-Jó! Már megbántam. De még mindig őt szeretem és vissza akarom kapni.
-Az már a te bajod.-Beckyn látszott hogy élvezi a helyzetet.

Zayn szemszöge másnap*
-Menjünk el a strandra-ölelt meg Rebekah
-Minek mikor itt a tenger?
-Na légyszi!
-Oké-sóhajtottam
                                                                 ~o~ 
-Nem tudom hogy hogy tudtál rávenni erre hogy ide jöjjek.-motyogtam
-Ezt én se. Megyek veszek fagyit. Te kérsz?
-Igen de...ezt otthon is megtudtuk volna csinálni csak ott legalább ketten lettünk volna.
-Ne legyél már ilyen
-Oké. De ki kell engesztelned-húztam oda magamhoz Bekát
-Jól van.

 


2 megjegyzés: